piątek, 18 stycznia 2013

Welcome India!

Właśnie zajechałam do Indii! A dokładniej znajduje się u cioci na przedmieściach Bombaju tuż obok budynku gdzie zjeżdżają się wszystkie gwiazdy Bollywoodu i gdzie kręcone są tu wszystkie filmy (Dziennie produkują koło 3-4 filmów!) Ale może zacznę od początku. Jest to mój pierwszy post na nowym blogu, nie trudno się domyślić że będzie on poświęcony głównie podróżom małym i dużym ;) Odkąd pamiętam co roku jeździliśmy gdzieś z rodzicami, samoloty nigdy nie były mi obce. Właściwie(nie chwaląc się :D) to byłam najmłodszym dzieckiem w Polsce ze złotą kartą. Zawdzięczam to wszystko rodzicom bez nich nie doświadczyłabym wielu rzeczy. Uwielbiam poznawać nowe miejsca, spotykać ludzi z różnych kultur, smakować nowych potraw. Bo oprócz zwiedzania świata kocham też sztukę, ubóstwiam tworzyć nowe rzeczy, nie ważne czy akurat maluję, rysuję, wycinam, rzeźbię albo robię zdjęcia, ważne aby tworzyć a podróże mnie do tego inspirują! Dlatego też postanowiłam założyć tego bloga, przede wszystkim dla siebie ale też i dla was. Może ktoś tu znajdzie coś dla siebie, może podzieli się jakąś fascynującą przygodą a będę naprawdę szczęśliwa jeśli się okaże że kogoś to zaciekawiło i będzie mnie odwiedzać częściej :) Wracając do Indii.. Jestem tu z najbliższą rodziną , przyjechaliśmy na ślub mojego kuzyna do Bombaju i później na Goa wygrzewać się na słońcu :D Jest tu prawie 30 stopni!! Kocham słońce! I cieszę się bardzo że nie muszę siedzieć w lodowatej Polsce. Indie są mi szczególnie bliskie ponieważ mój tata stąd pochodzi. Kocham tą kulturę, to miejsce jest naprawdę magicznie, chociaż nie mogłabym tu mieszkać na stałe. Z Polski ruszyliśmy 18.01 z rana i będziemy tu do 3.02. Będę wstawiać na bieżąco posty z wyjazdu a każdego dnia czekają na nas jakieś atrakcje :) Także zapraszam Cię do mego świata! :)


I got to India! A precisely located in the suburbs of Mumbai,
 next to the building where Bollywood stars are shot here all the movies (Daily produce around 3-4 films!) But maybe I'll start from the beginning. This is my first post on the new blog, it's not hard to guess that it will be mainly dedicated to large and small traveling;) Since I can remember every year we drove out with my parents, the planes were never alien to me. Actually (not boasting: D) is the youngest child was in Poland with a gold card. I owe it all to parents without them I would't see many things. I love to explore new places, meet people from different cultures, taste new dishes. Because in addition to exploring the world, I love the art, adore to create new things, no matter if you just paint, draw, cut, carve, or taking pictures, it's important to create a traveling inspire me to do! That is why I decided to start this blog, mostly for myself but also for you. Maybe someone here will find something for yourself, you may share an exciting adventure and I'll be really happy if it turns out that someone is curious and will often visit me :) Coming back to India .. I'm with close family, we arrived at my cousin's wedding and later to Bombay to Goa to soak up the sun: D There are almost 30 degrees! I love the sun! I'm glad I do not have a sit in the icy Poland. India is particularly dear to me because my dad was born here. I love the culture, the place is truly magical, but I could not live here permanently. We leave Poland on 18.01 in the morning and we'll be here until 3.02. I will  try to posts each day couse some attractions are waiting for us every day ;) in the end.. I invite you to my world!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz